poniedziałek, 4 maja 2015

Przemyśleń czas!

Hej ludki,
tak sobie myślałam, że wypadałoby dać choć takiego posta. Ogólnie strasznie ostatnio upadłam jeśli chodzi o pisanie. Zabawiam się tylko na forach pbf, a tak to moja kariera pisarska zamarła. Nawet w wordzie już nie piszę i choć mam wenę, siadam przed komputerem to nagle mi się odechciewa. Chciałam kolejny raz odejść, dać sobie spokój, mieć wszystko gdzieś, ale kiedy widzę, że jednak jesteście to... Żal mi to wszystko zostawiać. Nie wiem sama... Chcę prowadzić tego bloga, ale wypadałoby dodawać regularnie rozdziały. Mogłabym spróbować jeszcze raz. Określić jakąś konkretną porę, dzień, kiedy będę dodawała notki. Po prostu... Chciałam wam nieco przybliżyć moją sytuację. Kończę gimnazjum, jest już po testach i mam więcej czasu, więc może jednak teraz mi się uda dokończyć bloga. Mam pomysły... Spróbuję. Dla Was. Jesteście ze mną? ♥
PS. Swoją drogą zamówiłam nowy szablon, żeby odświeżyć bloga.

2 komentarze:

  1. Jestesmy :* Kocham Cie za to ze piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej! Nie przestawaj pisać... <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy